رفتن به محتوای اصلی

شما اینجا هستید

حفظ منافع ملی از راه خدمت به مردم محقق می شود


15 آذر, 1396 - 21:14 -- عابدی
زاهدی استاندار قزوین:

حفظ منافع ملی از راه خدمت به مردم محقق می شود

زاهدی استاندار قزوین گفت:حفظ منافع ملی از راه خدمت به مردم محقق می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،

عبدالمحمد زاهدی در مراسم جشن میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) که در جمع کارکنان استانداری در سخنانی بیان داشت:پیامبر اسلام شخصیتی بود که ی تحول عظیم فرهنگی و اجتماعی در جامعه بشریت ایجاد کرد و حرکت ایشان  برخلاف بسیاری از پیامبران پیشین یک حرکت منطقه ای و مقطعی نبود.

وی افزود:رحمه للعالمین از مهمترین صفات پیامبر در قرآن است که این رحمت شامل همه خوبی ها و سعادت هایی است که نیاز همه انسان ها در همه زمان ها و مکان هاست و به شکل گسترده و دائمی از ناحیه پیامبر اسلام جاری و ساری است.

استاندار قزوین با اشاره به وضعیت فرهنگی و اجتماعی جزیره العرب در عصر جاهلیت اظهار داشت: پیامبر در یک جامعه بدوی و ابتدایی با سطح فرهنگ بسیار نازل ظهور کرد و در این جامعه توانست شایستگی مقام نبوت و هدایت را کسب کند.

زاهدی تصریح کرد:  تشکیل حکومت و ایجاد تمدن ناسی از مهاجرت اجباری پیامبر بود و این وجه مشترک نهضت ایشان با حرکت امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی و شکل گیری نظام جمهوری اسلامی بود.

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به مسئولیت سنگین مدیران در نظام جمهوری اسلامی گفت: عملکرد مدیران نه تنها در جامعه امروز و فعلی که در آینده کشور نیز اثر گذار است لذا باید جایگاه و اهمیت کار و مسئولیت خود را به درستی درک کرده و براساس آن عمل کنیم.

وی افزود:در سطح جامعه و کشور هم مثل تیم های ورزشی که با استقلالی و پرسپولیسی مواجه هستیم، اصلاح طلب و اصولگرا داریم اما باید حواسمان باشد که هوای تیم ملی و منافع ملی را داشته باشیم.

زاهدی ادامه داد:اصل دفاع از منافع ملی را همواره باید مدنظر داشته باشیم و این هدف جز از راه خدمت به مردم و تامین رضایت عمومی محقق نمی شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: پیشانی دولت، وزارت کشور است و نوع رفتار مدیران و کارکنان این مجموعه الگویی برای سایر دستگاه ها و سازمان هاست و مردم نیز بیشتر به عملکرد مدیران و کارکنان مجموعه وزارت کشور اعم از استانداری،فرمانداری ها و بخشداری ها بیش از سایرین توجه دارند.

وی افزود:در همین راستا باید به گونه ای رفتار شودکه مردم پشت درب مدیران در ادارات سرگردان نشوند بلکه مردم را باید ولی نعمت خود بدانیم و در جهت خدمت رسانی و افزایش رضایت مندی و امیدواری آنها تلاش کنیم.