رفتن به محتوای اصلی

شما اینجا هستید

مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد،پاسخگوی تماس های تلفنی مردم استان قزوین شدند


10 دى, 1396 - 13:00 -- روابط عمومی 1
مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خبر داد:

مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد،پاسخگوی تماس های تلفنی مردم استان قزوین شدند

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خبر داد: مدیران کل کمیته امداد امام خمینی(ره ) و بهزیستی باحضور در سامانه سامد استانداری پاسخگوی درخواست ها و مشکلات مردم استان شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،

"اسداله حمزئی" ادامه داد: هدف از این برنامه تحقق بندهای 3-8 و 4-8 نظام نامه سامد مصوب شورای عالی اداری کشور به شماره 6330/92/206 مورخ 5/4/92 و همچنین بند8 ماده1 از فصل اول حقوق شهروندی مبنی بر امکان بهره گیری غیرتبعیض آمیز شهروندان از مزایای دولت الکترونیک و خدمات الکترونیکی آن است که باعث افزایش اعتماد عمومی، ترویج فرهنگ پاسخگویی و اعتقاد به جایگاه خادم و مخدوم خواهد شد.
وی اظهار داشت: تمامی موارد مطرح شده تا مشخص شدن پاسخ نهایی از طریق سامانه سامد پیگیری و بررسی خواهد شد و متقاضیان گرامی می توانند پس از گذشت 20 روز از طریق تلفن 111 با ارائه مشخصات فردی و کد ملی، درخواست خود را پیگیری نمایند.