رفتن به محتوای اصلی

شما اینجا هستید

مدیران در رسیدگی به مشکلات مردم به سادگی عبور نکنند


28 فروردين, 1397 - 12:39 -- اداره کل روابط عمومی
استاندار قزوین در برنامه ملاقات مردمی تاکید کرد:

مدیران در رسیدگی به مشکلات مردم به سادگی عبور نکنند

استاندار قزوین در برنامه هفتگی ملاقات مردمی تاکید کرد:مدیران در رسیدگی به مشکلات و دغدغه های مردم به سادگی عبور نکنند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،

عبدالمحمد زاهدی در حاشیه برنامه ملاقات مردمی سه شنبه های هر هفته  اظهار داشت: مردم به مفهوم واقعی ولی نعمت مسئولان و مدیران هستند و اساسا" شان مدیریت خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات و دغدغه های شهروندان است که نباید از کنار آن به سادگی عبور کرد.
وی افزود: خدمت به مردم  درنظام اسلامی نعمت و توفیقی است که  شامل حال مدیران می شود وباید از این فرصت به بهترین وجه استفاده نمود
استاندار قزوین خاطر نشان کرد: ملاقات مردمی مدیران در راستای پاسخگویی مدیران و رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در سازمان ها و ادارات باید جدی گرفته شود.
زاهدی گفت: خدمت بی منت به مردم باید در سرلوحه رفتار و مشی مدیران با مردم باشد تا از این طریق سطح رضایت مندی،اعتماد،امیدواری و نشاط در سطح جامعه به شکل روز افزونی افزایش یاید.
وی اظهار کرد: البته دستور العمل دیدار عمومی و ملاقات چهره به چهره مدیران دستگاه های اجرایی استان قزوین با مردم ابلاغ شده و یکی از مولفه های حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی ،تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مراجعین دستگاه ها می باشد.