رفتن به محتوای اصلی

شما اینجا هستید

پاسخگویی مدیران در سامد؛موجب افزایش رضایتمندی مردم میشود


18 دى, 1397 - 09:34 -- اداره کل روابط عمومی
مدیر کل دفتر بازرسی استانداری قزوین:

پاسخگویی مدیران در سامد؛موجب افزایش رضایتمندی مردم میشود

مدیر کل دفتر بازرسی استانداری قزوین گفت:پاسخگویی مدیران در سامد؛موجب افزایش رضایتمندی مردم میشود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،

روز دو شنبه 17 دی ماه جاری علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی ، با حضور در محل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین از طریق  سامانه سامد استانداری پاسخگویی مردم استان بودند

معصومه مرادیان مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی، در این خصوص گفت: معاون محترم عمرانی استانداری  مهندس فرخزاد با شنیدن درخواست ها، پیشنهاد‌ها و مشکلات مردم در زمینه های مختلف عمرانی  از طریق سامانه سامد به سئوالات مردمی  بصورت مستقیم پاسخگو بودند.

وی،با اشاره به اینکه، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، این فرصت رابرای مسئولان فراهم کرده تا از انتقادات، درخواست ها، گزارش‌ها و پیشنهادات مردمی به نحو ملموس تر اطلاع یابند، افزود: مردم عزیز استان  از طریق شماره تماس ۱۱۱ می توانند  مشکلات  و مسائل خود را مستقیما مطرح نمایند.

مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری ، بیان کرد: این سامانه با هدف ارتقای سطح پاسخگویی مسوولان، افزایش رضایتمندی عمومی، توسعه استاندارد‌های خدمت، مکانیزه کردن و تعامل آسان با مردم، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، در استانداری قزوین  راه اندازی شده است.