رفتن به محتوای اصلی

شما اینجا هستید

بسته بندی و تبلیغات خلاقانه، استراتژی مهم در زمینه معرفی شیرینی سنتی قزوین


17 تير, 1398 - 16:24 -- روابط عمومی 2
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین :

بسته بندی و تبلیغات خلاقانه، استراتژی مهم در زمینه معرفی شیرینی سنتی قزوین

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری ،بسته بندی و تبلیغات خلاقانه را استراتژی مهم در زمینه معرفی شیرینی سنتی قزوین دانست و گفت:برای معرفی شیرینی های سنتی قزوین به ویژه باقلوا به عنوان سوغات این شهر برای گردشگران،باید تبلیغات گسترده ای صورت گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،

علیخانی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین روز دوشنبه در نشست راهبردی خوشه شیرینی سنتی استان با اشاره به لزوم تبلیغات بیشتر برای معرفی شیرینی های سنتی قزوین بویژه باقلوا به عنوان سوغات این شهر برای گردشگران، افزود: کار اصلی خوشه‌های صنعتی تجمیع تولیدات شیرینی سنتی است و روند تولید این محصولات باید مدرن شود.

مرتضی علیخانی افزود: شیرینی سنتی قزوین هنوز با بسته بندی قدیمی توزیع می‌شود و این درحالی است که بسته بندی سوهان قم و محصولات دیگر استان ها همواره در حال تغییر شکل و به روز شدن است.

وی با بیان اینکه استان قزوین نتوانسته از موقعیت جغرافیایی خود در راستای ظرفیت تولید شیرینی سنتی استفاده کند، اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی، شهرداری و میراث فرهنگی باید پیگیری های مستمری در این خصوص داشته باشند تا نتایج بهتری را شاهد باشیم.

وی اظهار داشت: شیرینی جات سنتی قزوین باید به عنوان سوغات این شهر به گردشگران معرفی شوند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان خاطرنشان کرد: تصمیم به قرار گرفتن خوشه صنعتی شیرینی سنتی در آزادراه قزوین - زنجان بسیار ایده جالبی است و می تواند زمینه فروش هرچه بیشتر و صادرات آن را فراهم آورد.