رفتن به محتوای اصلی

شما اینجا هستید

بیانیه راهبرد مشارکت های عمومی

بیانیه راهبرد مشارکت های عمومی

هر سازمانی برای تحقق به اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه به تمامی مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل، تعاملات دوسویه و انتخاب راهبردهای ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان پذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

استانداری قزوین در راستای انجام ماموریت سازمانی خود در تلاش است با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی، خدمات خود را در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید. در همین خصوص و به منظور جلب مشارکت های مردمی، استانداری قزوین لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم به ویژه نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید.
مخاطب گرامی شما می توانید دیدگاه خود را از طریق راههای ارتباطی زیر اعلام نمایید. بدیهی است نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما کمک بزرگی در ایجاد شرایط مطلوب در استان خواهد داشت.

1-     درگاه الکترونیک ثبت درخواست مشارکت موجود بر روی تارنما به آدرس : کلیک کنید
2-     لینک الکترونیکی موجود در زیر سایت استاندار، معاونین استاندار، مدیران کل ستادی و فرمانداران با عنوان ارتباط با مدیر
3-     تماس با شماره تلفن های اعلام شده در بخش شماره تماسهای مدیران
4-    ارایه درخواست به صورت حضوری در میز خدمت استانداری
5-    اعلام نظر بر روی پیش نویس های قوانین از طریق فرم مربوطه در آدرس : کلیک کنید