رفتن به محتوای اصلی

شما اینجا هستید

خدمات کمی و کیفی پست باید ارتقا یابد


22 مهر, 1399 - 15:37 -- روابط عمومی2
استاندار قزوین:

خدمات کمی و کیفی پست باید ارتقا یابد

استاندار قزوین گفت: با توجه به شیوع کرونا و غیرحضوری شدن بسیاری از خریدها، خدمات کمی و کیفی پست باید ارتقا یابد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،

هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در بازدید از اداره کل پست استان قزوین و در جمع مدیران این دستگاه گفت: پست از دیرباز تاکنون نقش مهمی در ارایه خدمات به مردم داشته و دارد و اکنون که در دوران کرونا به سر می بریم نیز این خدمات پررنگ تر از گذشته شده اند.

وی با بیان اینکه خدمات پست کاربردی و مورد نیاز شهروندان است،اظهار داشت: پست ضمن بسیج امکانات خود برای خدمات دهی به جامعه، توانسته است خود را به فن آوری های نوین مجهز کند و ماموریت های جدیدی برای خود تعریف کند که این مهم موجب رفاه حال مردم شده است.

استاندار قزوین با بیان اینکه همه شهروندان در طول زندگی خود از خدمات پست بهره مند می شوند، گفت: مردم به پست اطمینان دارند و به این ترتیب همواره شاهد تنوع و رشد خدمات پستی بوده ایم.

این مسوول با بیان اینکه پست مراجعه فیزیکی به فروشگاه ها و مراکز ارایه خدمات را کاهش داده است، گفت: رشد کسب و کارهای دیجیتالی و خریدهای اینترنتی نیز موجب شده تا پست به عنوان قاصدی امین بتواند کالاهای مورد نیاز و خریداری شده مردم را در کوتاه ترین زمان در اختیار آنها قرار دهد.

در ادامه این بازدید، استاندار قزوین در جریان مسایل و مشکلات کارکنان پست قرار گرفت.