مهم ترین اصل جهاد تبیین برنامه ریزی در انجام کارها و موضوعات مختلف می باشد که باید با آسیب شناسی و ارائه راهکار نسبت به رفع مشکلات اقدام گردد.

فرماندار تاکستان : جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه می باشد

  • 26 Dec 2023
  • News Code: 1170182
  • تعداد بازدید : 7156

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تاکستان ,سید جمال الدین حسینی فرماندار تاکستان در جلسه شورای اداری بخش ضیاآباد با تقدیر و تشکر از مردم و مسئولین بخش ضیاآباد به جهت شرکت در مراسم شهادت حضرت فاطمه و همچنین شرکت در مراسم استقبال از شهدای گمنام همچون مردم سراسر کشور  اظهار داشت : مردم در برپایی مراسم عزاداری ایام فاطمیه و استقبال از شهدای گمنام و شرکت در یادواره شهدا در دو ماه گذشته برگ زرینی بر تاریخ این مرز و بوم ثبت گردید که این فعالیت ها قطعا بدون اجر و پاداش نخواهد بود.  حسینی در ادامه با بیان اینکه فعالیت مردم و خیرین در مشارکت در امورات خیر به یک فرهنگ تبدیل شده اظهار نمود : امروز به برکت مشارکت مردم و خیرین و با کمک آنها شاهد اتفاقات و اقدامات قابل توجهی در سطح بخش و شهرستان هستیم که قابل تقدیر است.  وی در ادامه گفت : درخواست هایی را که از طریق بخشدار مطرح گردید کاملا فنی و کارشناسی شده بود و همه این درخواست ها جز وظایف دولت می باشد که در قالب مصوبه باید به مرحله اجرا در آید لذا هیچ درخواست مردمی نیز نباید بدون پاسخ بماند و اگر به هر دلیلی برابر ضوابط قابل حل نیست شفاف به آنان گفته شود و از مردم عذر خواهی گردد.

 نماینده عالی دولت در شهرستان افزود : ضیاآباد با تمام ظرفیت هایی که دارد اما با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند که این موضوعات با مشارکت بین دستگاه ها و همکاری مدیران با یکدیگر قابل حل می باشند و مدیران نیز جهت حل موضوعات باید کاملا با بخشداری هماهنگ باشند که در غیر اینصورت عذر مدیرانی که همکاری لازم را نداشته باشند خواسته خوهد شد.


Share