شروع ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی طرح شهید زین الدین

  • 04 Feb 2024
  • شناسه مطلب: 1201161
  • تعداد بازدید : 106

مدیر کل اداری مالی استانداری از شروع ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی طرح شهید زین الدین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین،

مهدی رنجبر مدیرکل امور اداری و مالی استانداری قزوین از برگزاری آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان طرح شهید زین الدین در نیمه دوم اسفند ماه سال جاری خبر داد.

مدیرکل امور اداری و مالی استانداری با اعلام این خبر افزود: با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرایی ماده ٤٤ قانون مدیریت خدمات کشوری و بخشنامه سازمان اداری و استخدامی به شماره ۱۰۱۲٤٣ مورخ ۱٤۰۱/۱۲/۰۹ به منظور تامین نیروی انسانی در دستگاههای اجرایی از محل طرح شهید زین الدین، آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان در نیمه دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این آزمون ٦٤ نفر در ٦ دستگاه اجرایی شامل جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، راهداری و حمل و نقل جاده ای، ورزش و جوانان، نوسازی توسعه و تجهیز مدارس و سازمان مدیریت و برنامه ریزی پس از قبولی در آزمون کتبی و کسب حد نصاب و طی مراحل مصاحبه اختصاصی و گزینش بکارگیری خواهند شد. 

رنجبر گفت: متقاضیان میتوانند از روز چهارشنبه ۱۱ بهمن لغایت ۱۸ بهمن ماه با مطالعه دفترچه آزمون، نسبت به ثبت نام در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی HRTC.IR اقدام نمایند. 

وی خاطر نشان کرد: آزمون ورودی در روز پنجشنبه ۱٤۰۲/۱۲/۱۷ بصورت متمرکز در مرکز استان برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری