مدیرکل امور اداری و مالی استانداری قزوین خبر داد؛

اعلام لیست قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری قزوین

  • 23 Jun 2021
  • كود الأخبار: 192451
  • تعداد بازدید : 159

کشاورز محمدیان مدیرکل اداری و مالی استانداری قزوین ضمن تبریک به افراد پذیرفته شده آزمون  اعلام کرد: اسامی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت هشتمین آزمون استخدامی استانداری قزوین مطابق با لیست اعلام شده از طرف سازمان سنجش به شرح جدول زیر مشخص گردید

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،

کشاورز محمدیان مدیرکل اداری و مالی استانداری قزوین ضمن تبریک به افراد پذیرفته شده آزمون  اعلام کرد: اسامی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت هشتمین آزمون استخدامی استانداری قزوین مطابق با لیست اعلام شده از طرف سازمان سنجش به شرح جدول زیر مشخص گردید. قبول شدگان مکلفند مطابق زمانبندی اعلام شده همراه با مدارک شناسایی به گزینش استانداری قزوین مراجعه نمایند. بر این اساس، مقتضی است پذیرفته شدگان قبل از مراجعه، از طریق آدرس:
 http://gozinesh.ostan-qz.ir/content/ostan/general-content/297/36615 
فرم های مربوطه را تکمیل و راهنمای مربوطه را به دقت مطالعه نمایند. مدیرکل اداری و مالی استانداری همچنین تاکید نمودند مراجعه به گزینش در مهلت مقرر تعیین شده همراه با فرم های تکمیل شده الزامی بوده و عدم مراجعه در مهلت مقرر به منزله انصراف از طی مراحل استخدامی تلقی خواهد گردید. بدیهی است سایر مراحل قبل از استخدام (گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی و تشکیل پرونده استخدامی)  نیز پس از طی این مرحله برنامه ریزی و نحوه مراجعه اطلاع رسانی خواهد گردید. رعایت دقیق مفاد دستورالعمل کنترل و مراقبت ها و پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از انتشار بیماری کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در زمان طی مراحل ذکر شده بالا الزامی می باشد. داوطلبانی که درباره نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند می توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام و یا در ساعات اداری با شماره تلفن 42163 با پیش شماره 021 تماس حاصل نمایند. 


يشارك