لزوم آمادگی دستگاه های خدمات رسان در تعطیلات تابستان

  • 03 Jun 2024
  • كود الأخبار: 1476945
  • تعداد بازدید : 548

معاون عمرانی استاندار گفت: دستگاه های خدمات رسان در خصوص ارائه خدمات در تعطیلات تابستان آمادگی لازم را داشته باشند

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین،

سومین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان قزوین در سال 1403 به ریاست مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین با دستور کار بررسی تصادفات درون و برون شهری، بررسی وضعیت اجرای تقاطع غیرهمسطح کاسپین و بررسی مشکلات عوارضی شماره 2 برگزار شد. 

در این جلسه مقرر شد که تقاطع غیرهمسطح کاسپین تعیین تکلیف شود و بر ضرورت طراحی جاده سرویس در شمال آزادراه قزوین ، کرج به منظور تجمیع دسترسی‌های ضلع شمال آزادراه با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات تاکید شد. 

بهسازی وترمیم آسفالت آرادراه های استان و جاده های اصلی، ضرورت در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای رفت و آمد کارمندان با حمل و نقل عمومی به منظور جابه‌جایی ساعات کار ادارات از ۶:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ ادارات از ۱۵ خرداد ماه تا ۱۵ شهریور ماه، ضرورت تسریع در روند اجرای جمع آوری عوارضی‌ها، از دیگر موارد بررسی شده در این جلسه بود.

معاون امور عمرانی استاندار در این جلسه با اشاره به تعطیلات پیشرو و همچنین آغاز سفرهای تابستانی تاکید کرد: کلیه دستگاه ها باید آمادگی لازم جهت سفرها را داشته باشند، هم در زمینه جذب گردشگر در سطح استان و هم ارائه خدمات به مسافرین در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.


يشارك