پل ارتباطی مردم و مدیران؛ استاندار پای حرف مردم
- 05 Dec 2024
- كود الأخبار: 2590989
- تعداد بازدید : 23
در یک نظام اداری کارآمد، شنیدن صدای مردم و پاسخگویی به مطالبات آنها، از مهمترین شاخصهای حکمرانی مطلوب محسوب میشود. ایجاد مسیرهای ارتباطی مستقیم میان مردم و مدیران، یکی از ضرورتهای اساسی در مدیریت استانها به شمار میرود؛ دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و ارتباطات مردمی استانداری قزوین، با هدف تحقق این رویکرد و فراهمسازی بستر ارتباطی مؤثر میان شهروندان و مسئولان، نقش مهمی در این فرآیند ایفا میکند.مردم باید بتوانند مشکلات خود را بدون واسطه با مسئولان در میان بگذارند و پاسخهای لازم را دریافت کنند. نگاهی به آمار عملکرد استانداری، نشان از توجه ویژه مدیریت استان به مطالبات مردمی دارد.