آمادگی کامل استان قزوین برای برگزاری انتخابات

  • 27 Feb 2024
  • شناسه مطلب: 1211770
  • تعداد بازدید : 210

استاندار قزوین از آمادگی کامل استان قزوین برای برگزاری انتخابات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین،

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز سه شنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین اظهار داشت: در تعامل مطلوب هیئت های اجرایی و نظارت، آمادگی برگزاری انتخابات به شکل کامل وجود دارد و امیدواریم انتخابات به شکل کاملا با شکوه برگزار شود.

وی افزود: مجموعه وزارت کشور و سایر دستگاه هایی که در برگزاری انتخابات همکاری می کنند تمام تلاش خود را برای بهتر برگزار شدن انتخابات انجام می دهند و سعی می شود پس از پایان رای گیری خیلی زود نتایج انتخابات مشخص و به مردم اعلام شود. 

اعلایی با بیان اينکه مشکلی در راستای برگزاری انتخابات وجود ندارد، گفت: موضوعات امنیتی امروز یکبار دیگر مورد توجه قرار گرفت و مقوله امنیت به صورت کامل تحت تسلط نیروهای امنیتی و انتظامی قرار دارد و آمادگی برای برگزاری انتخابات امن در تمامی همه شهرستان ها وجود دارد.

استاندار قزوین اضافه کرد: نیروی انتظامی و سپاه در تامین امنیت حوزه های اخذ رأی به شکل مشارکتی اقدام خواهند کرد و در این زمینه هم شاهد برنامه ریزی های دقیق و تعامل همه جانبه متولیان هستیم.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در حوزه تخلفات انتخاباتی، هیئت بازرسی انتخابات در کنار هیئت های اجرایی و نظارتی و دستگاه قضا کار نظارت بر تخلفات را بر عهده دارند و در این زمینه هم تمامی مقدمات لازم فراهم شده است.
 
وی افزود: موضوع خرید و فروش آرا امروز یکبار دیگر مورد بررسی قرار گرفت و از امروز به شکل جدی مورد رصد قرار خواهد گرفت و با تخلفات به شکل جدی و قاطع برخورد خواهد شد. 

اعلایی گفت: امیدواریم با مشارکت مردم انتخابات باشکوهی در استان اتفاق بیفتد و منتخبین مردم خدمت گذاری شایسته ای را برای مردم در استان و کشور انجام دهند.


اشتراک گذاری