استاندار قزوین: روز معلم یکی از روزهای ویژه و خاطره انگیز برای تمامی مردم ایران است/ دولت سیزدهم به دنبال بهبود کمی و کیفی آموزش و پرورش است/ معلمان اخلاق، پرورش و نشاط را در بین دانش آموزان نهادینه کنند

  • 02 May 2024
  • شناسه مطلب: 1378894
  • تعداد بازدید : 36

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین،

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز چهارشنبه در جمع معلمان مدرسه دخترانه شاهد فضیلت اظهار داشت: روز معلم جزو روزهای ویژه سال برای تمامی مردم کشور است و تمامی اقشار جامعه نسبت به این روز احترام ویژه قائل هستند و به آن توجه دارند.

🔹وی افزود: دولت سیزدهم توجه به مقوله آموزش و پرورش و ارتقا کیفی و کمی آن از جمله تامین زیرساخت های آموزشی و تأمین نیازهای فرهنگیان را در اولویت قرار داده است و نسبت به ارتقاء فضای پرورشی مصمم است.

🔹اعلایی گفت: رتبه بندی فرهنگیان و توجه به سیاست گذاری پرورشی در مدارس از جمله اقدامات دولت در زمینه بهبود کمی و کیفی در آموزش و پرورش است و امیدواریم معلمان گرانقدر، آینده فرزندان ایران را به بهترین شکل ممکن رقم بزنند. 

🔹استاندار قزوین اضافه کرد: معلمان توجه به اخلاق، پرورش، شادی و نشاط را در موضوعات خود مورد توجه قرار بدهند و در این مسیر از ابتکارات جدید استفاده کنند چرا که جامعه امروز ویژگی های خاصی دارد و باید بتوان با توجه به این خصوصیت ها موضوعات را پیش برد.

🔹نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: تمرکز بر بحث آموزش با نادیده گرفتن موضوعات پرورشی انسان هایی تک بعدی را تحویل جامعه می دهد و این مهم به هیچ وجه مطلوب ارزیابی نمی شود و به همین دلیل باید بتوان فرزندان را دز ابعاد مختلف رشد داد.


اشتراک گذاری