استاندار قزوین: نقش ویژه هلال احمر در استفاده از ظرفیت های نسل جدید

  • 13 May 2024
  • شناسه مطلب: 1412375
  • تعداد بازدید : 80

 

استاندار قزوین گفت: جمعیت هلال احمر یکی از مهم ترین تشکل هایی است که می تواند بستر بروز و ظهور ظرفیت های نسل جدید را با توجه به سرعت رشد فردی و هوش  آنها ایجاد نماید.

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین،

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته هلال احمر در استان قزوین اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در تمامی حوزه های ماموریتی خود در بین مردم شناخته شده و موثر است و خدمات این قشر از جامعه برای همگان واضح و مبرهن است. 

وی افزود: در شرایط فعلی و برای اثرگذاری بیشتر در بین نسل جدید که برخوردار از ظرفیت های درونی و فردی متمایزی هستند و نسبت به گذشتگان تفاوت دارند و از طرفی هم زمینه ها و ظرفیت های نقش آفرینی آنها یا وجود ندارد یا کم است، باید اقدامات متعددی انجام داد و در این زمینه نقش تشکل ها به ویژه جمعیت هلال احمر بی بدیل است.

اعلایی گفت: جمعیت هلال احمر یکی از مهم ترین تشکل هایی است که می تواند بستر بروز و ظهور ظرفیت های نسل جدید را با توجه به سرعت رشد فردی و هوش  آنها ایجاد نماید و این مهم باید تبدیل به یکی از اصلی ترین کارویژه های هلال احمر شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: هلال احمر می تواند با برنامه ریزی مناسب هم از ظرفیت بیشتر جوانان استان استفاده کند و هم می تواند منجر به تخلیه انرژی و هیجانات آنها در مسیرهای مثبت شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: نسل فعلی نسلی مطلع تر، باهوش تر و با دانش تر است و باید با مقتضیات آنها بتوان اقدامات لازم را انجام داد و به همین دلیل نیاز است تا مجموعه هایی مانند هلال احمر ورود جدی تری داشته باشند.


اشتراک گذاری