مدیرکل امور اداری و مالی استانداری خبر داد:

اعلام زمان بندی مصاحبه حضوری معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی استانداری

  • 25 Apr 2021
  • شناسه مطلب: 194614
  • تعداد بازدید : 127

مدیرکل امور اداری و مالی استانداری قزوین از اعلام زمان بندی مصاحبه حضوری معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی استانداری خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،

کشاورز محمدیان مدیرکل اداری و مالی استانداری قزوین ضمن تبریک به افراد مجاز بیان داشت : پیرو اطلاعیه قبلی از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت هشتمین آزمون استخدامی استانداری قزوین دعوت به عمل می آید.
وی در ادامه تاکید کرد:بر اساس جداول ذیل صرفا در تاریخ و ساعت های تعیین شده به ساختمان استانداری قزوین واقع در قزوین، میدان سرداران، ابتدای بلوار سردار شهید قاسم سلیمانی مراجعه نمایند.
کشاورز در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه داوطلبان محترم صرفا در تاریخ و ساعت های تعیین شده پذیرش می شوند، لازم است داوطلبین ضمن همراه داشتن مدارک شناسایی (کارت ملی ) حداقل ۱۵ دقیقه قبل از ساعت مزبور با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل حضور یابند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: نظر به اینکه بخشی از نمره مصاحبه مربوط به سوابق آموزشی پژوهشی می باشد، لذا افرادی که مدارکی دال بر رتبه اول تا سوم مقطع تحصیلی میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی، رتبه اول تا سوم برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی، مقالات علمی پژوهشی شامل نشریات چاپ شده معتبر داخلی و خارجی و علمی ترویجی، مقالات چاپ شده در کنفرانس ها و همایش های معتبر ملی نمایه شده در (ISC و یا CIVILICA ) وهمایش های بین المللی، کتاب های تالیفی یا ترجمه شده و کسب مقام در جشنواره های علمی و یا هنری را دارا می باشند، اصل و کپی مدارک را جهت اعتبار سنجی همراه داشته باشند

مدیرکل امور اداری و مالی از استانداری قزوین تاکید کرد: عدم مراجعه در موعد تعیین شده به منزله انصراف از ادامه فرآیند تلقی می شود.

وی در پایان یادآور شد: داوطلبان گرامی، در صورت دارا بودن مدارک زبان، اصل و تصویر مدارک مذکور را برای مصاحبه، همراه داشته باشند.


اشتراک گذاری