افزایش مشارکت در استان قزوین به نسبت انتخابات مجلس در سال گذشته

  • 01 Jul 2024
  • شناسه مطلب: 1555792
  • تعداد بازدید : 12154

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین،

عباس کاظمی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین، با حضور در میز رسانه استان قزوین ضمن تقدیر از فعالیت خبرنگاران در اطلاع‌رسانی انتخابات گفت: مجموعه خبرنگاران استان حضور پرشوری در حوزه تولید محتوا داشتند که قابل تقدیر است‌.

وی افزود: فرایند اخذ رأی تا ساعت ۲۴ تمدید شد و با توجه به قانون انتخابات عملا بعد از ساعت ۲۴ امکان اخذ رأی وجود ندارد اما افرادی که داخل شعبه باشند رأی‌شان دریافت می‌شود، همچنین در شعب سیار و روستایی که کار اخذ رأی تمام شده باشد می‌توانند شمارش آرا را آغاز کنند‌. 

رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: در استان قزوین۲۵۹ شعبه سیار و ۳۸۹ شعبه روستایی داریم که بر برخی از آن‌ها فرایند شمارش آرا آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: میزان مشارکت مردم استان قزوین در انتخابات امروز تاکنون از میزان مشارکت در انتخابات سال گذشته مجلس عبور کرده است، با توجه به اینکه در بعضی از شعب فرایند اخذ رأی از افراد داخل شعبه ادامه دارد پس از اتمام این مرحله آمار نهایی توسط وزارت کشور اعلام خواهد شد. 

وی افزود: در ساعت ۱۹ تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه شاهد موج دوم حضور مردم بودیم، گزارش امنیتی در استان نداشتیم و انتخابات بدون هیچ مشکلی برگزار شد.


اشتراک گذاری