مدیر فناوری اطلاعات استانداری قزوین خبر داد

اولین جلسه میز فناوری اطلاعات استان برگزار شد

  • 27 Apr 2024
  • شناسه مطلب: 1346490
  • تعداد بازدید : 7566

 

اولین جلسه هم اندیشی "میز فناوری اطلاعات استان" با حضور مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

"یاور عابدی" مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری اظهار داشت: در راستای هم افزایی و بهره گیری از خرد جمعی در مباحث تصمیم سازی و راهبری متمرکز امور در حوزه فناوری اطلاعات در استان اولین جلسه هم اندیشی میز فناوری اطلاعات استان برگزار شد.

وی افزود: این جلسه با حضور مدیران و کارشناسان نخبه و سطح بالای ارتباطات و فناوری اطلاعات دستگاه های اجرایی استان برگزار و مسائل مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مدیر فناوری اطلاعات استانداری در ادامه به نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در سازمانها اشاره و بیان کرد: توان تداوم سازمان در محیط متغییر و رقابتی امروزی مستلزم به کارگیری ارتباطات و فناوری اطلاعات در سازمان است.

عابدی افزود: امروزه نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در سازمانها نسبت به گذشته پر رنگ تر و تاثیر گذارتر شده است و به اهمیت آن روز به روز افزوده می شود. وی افزود: در دنیای متغییر و پیچیده کنونی برای انجام درست امور نیاز به کار تیمی و تقویت نیروی انسانی در حوزه فناوری اطلاعات است.

در این جلسه مواردی چون سیاستهای ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، امنیت داده و اطلاعات، شهر هوشمند، ارتقاء جایگاه فناوری اطلاعات در سازمانها، استانداردسازی دستورالعمل ها، هوش مصنوعی و دیگر موارد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان مقرر شد جلسات میز فناوری اطلاعات استان به صورت ماهانه و در هر جلسه با یک موضوع مشخص برگزار شود.


اشتراک گذاری