استاندار قزوین:

تولیدات داخلی باید ارتقای استاندارد داشته باشند

  • 16 Oct 2021
  • شناسه مطلب: 188706
  • تعداد بازدید : 73

استاندار قزوین گفت: ارتقای استانداردها در حوزه تولیدات داخلی به منظور رونق مصرف کالای ایرانی و توسعه صادرات ضروری است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،

 هدایت الله جمالی پور در بازدید از اداره کل استاندارد قزوین، افزود: اگر کالاها و محصولات داخلی خواهان تقویت حضور خود در بازارهای داخلی و خارجی هستند باید به فکر حفظ و ارتقای کیفیت تولیدات خود باشند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: بدون توجه به مقوله استاندارد و کیفیت، امکان رقابت در بازار برای تولیدکنندگان وجود ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه قزوین از قطب های صنعتی کشور به شمار می رود،افزود: در این استان، تنوع تولیدات در حوزه های صنایع غذایی، بهداشتی، شیمیایی، الکترونیک و مصالح ساختمانی بسیار بالا بوده و این موضوع رسالت اداره کل استاندارد قزوین را حساس تر و سخت کرده است.

استاندار قزوین همچنین با بیان اینکه استفاده از محصول استاندارد از حقوق اساسی و مسلم مصرف کنندگان به شمار می رود، اظهار داشت: نشان استاندارد، اطمینان خاطر مصرف کنندگان را به همراه دارد و ایمنی و سلامت آنان را در قبال مصرف کالاها تامین می کند.

جمالی پور در این بازدید روز جهانی استاندارد را به کارمندان استاندارد تبریک گفت و با اهدای گل به آنان از تلاش های کارکنان این دستگاه تقدیر کرد.

استاندار قزوین در این بازدید از آزمایشگاه های میکروبیولوژی و صنایع غذایی مستقر در اداره کل استاندارد قزوین نیز بازدید کرد و در جریان فعالیت های مربوط به آنها قرار گرفت


اشتراک گذاری