استاندار قزوین:

رقع ناتزاری انرژی نیازمند نگاه علمی و کارشناسانه است

  • 13 Oct 2024
  • شناسه مطلب: 1809376
  • تعداد بازدید : 44

 


استاندار قزوین گفت: رفع ناترازی انرژی نیازمند تدبیر است و با احساس و گفت و شنود های محلی نمی توان با این مسئله برخورد کرد و باید تصمیم عقلانی گرفته شود و نمی توان با نگاه های سطحی به این موضوع پرداخت.

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین،

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز شنبه در مراسم افتتاح ساختمان اداره گاز شهرستان بوئین زهرا اظهار داشت: علی رغم تمامی مشکلات موجود در ماه های گذشته مانند شهادت رئیس جمهور و استقرار دولت و مجلس جدید، بر فرآیند خدمت گذاری به مردم هیچ گونه خللی وارد نشده است و تمامی امور به بهترین شکل ممکن در حال اجرا می باشد.

وی افزود: بوئین زهرا در سه سال اخیر در کانون خدمت گذاری مجموعه دولت بوده است و با تلاش و تدابیر مدیران، فرآیند خدمت گذاری با آهنگ پیشرفت خوبی دنبال می شود.

اعلایی گفت: برای تمامی مسائل لازم التوجه شهرستان بوئین زهرا مانند آب، راه، محیط زیست، توسعه گمرک و بسیاری از موضوعات دیگر تدابیر لازم اتخاذ شده است و امیدواریم ادامه دار باشد.

استاندار قزوین اضافه کرد: بوئین زهرا در حوزه کشاورزی، صنعت و مسیرهای مواصلاتی دارای ظرفیت های فوق العاده ای است، در همین راستا تلاش شده تا به بهترین شکل ممکن از این ظرفیت ها استفاده شود و باید این تلاش روز به روز بیشتر شود.

نماينده عالی دولت در استان با تشکر از همراهی خوب مردم بوئین زهرا برای انجام فرایندهای خدمت رسانی اظهار داشت:  همچنان بر مدیریت مصرف آب در بوئین زهرا تاکید می کنيم چراکه مصرف نامناسب آب به زندگی همه مردم ضربه وارد خواهد کرد و این شهرستان در زمینه موضوعات آبی مانند فرونشست زمین چالش های جدی دارد.

وی افزود: البته با راه اندازی سد بالاخانلو مشکلات تاحدودی برطرف خواهد شد ولی همراهی مردم در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

اعلایی گفت: رفع ناترازی انرژی نیازمند تدبیر است و با احساس و گفت و شنود های محلی نمی توان با این مسئله برخورد کرد و باید تصمیم عقلانی گرفته شود و نمی توان با نگاه های سطحی به این موضوع پرداخت، به همین دلیل مجلس و دولت باید در این زمینه ورود جدی و علمی داشته باشند و مردم هم باید نسبت به این موضوع توجیه شوند.


اشتراک گذاری