سفر معاون عمرانی استاندار قزوین از بخش ضیاء آباد

  • 02 May 2024
  • شناسه مطلب: 1378980
  • تعداد بازدید : 15499

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین،

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین به همراه سید جمال‌الدین حسینی فرماندار شهرستان تاکستان، لیلا غریب مدیر کل دفتر امور روستایی استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از پروژه‌های بخش ضیاءآباد بازدید کردند.

 رجحانی در این سفر از  پروژه تعریض محور تاکستان به ابهر، از محل ورودی شهر ضــیــــاءآبــــاد تا انتهای حوزه استحفاظی شهرستان تاکستان به سمت شهرستان ابهر و تقاطع ورودی و خروجی ۲ روستای طیوقچی و فارسجین بازدید و نسبت به تسریع در روند پروژه در این محور مهم و ترانزیتی تأکید کرد‌.

 این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان از ورودی شهر ضــیـــاءآبــــاد به سمت شهرستان ابهر و تقاطع ورودی ۲ روستای طیوقچی و فارسجین با عقد قرارداد جداگانه در حال اجراست.

معاون عمرانی استاندار همچنین در این سفر از وضعیت پل ۲ روستای طیوقچی و فارسجین، تنها مسیر ارتباطی ۲ روستا در جهت رفع مشکلات موجود در خصوص وضعیت این پل بازدید کرد. 
این پل به دلیل عرض کم، عدم روشنایی، وضعیت ایمنی و نبود پیاده‌رو از مطالبات اصلی مردم و مسئولان محلی هر ۲  روستا بود که با تأکید بخشدار ضــیــــاءآبــــاد به اهمیت موضوع در جلسه شورای اداری مصوبات در خصوص رفع این مشکل مصوب شد.

در ادامه این سفر رجحانی از ورودی شهر ضــیـــاءآبــــاد و طرح جامع شهری، تقاطع شهر ضــیــــاءآبــــاد،  ورودی ناحیه شهری حیدریه در جهت رفع مشکلات موجود از جمله خارج شدن ۱۸ هکتار از اراضی ورودی شهر ضــیــــاءآبــــاد در سال ۹۹ از ورودی شهر ضــیــــاءآبــــاد و ناحیه شهری حیدریه، بازدید کرد.

غبارروبی مزار شهدا روستای اورنه، بازدید از محور مواصلاتی روستایی قراچقیا_اورنه از دیگر برنامه‌های رجحانی در این سفر یک روزه بوده است.


اشتراک گذاری