موافقت با اعمال 50 درصد مزد شغل كارگران شهرداری ها

  • 19 Aug 2024
  • شناسه مطلب: 1688866
  • تعداد بازدید : 25954

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین،

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین خبر داد: موافقت کمیته طرح طبقه بندی کارگری استان با اعمال 50 درصد مزد شغل كارگران در قالب فوق العاده بازارکار

وحید درگی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین خاطر نشان کرد: طرح طبقه بندی مشاغل كارگری شهرداری ها در سال 72 به تصويب وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی وقت رسيده است و از آن تاريخ تاكنون كه بيش از سه دهه می گذرد صرفاً در سال 90 جدول مزد شغل كارگران اصلاح و افزايش يافته بود.

وی افزود: این افراد تنها از افزايش ساليانه ابلاغی وزارت تعاون برخوردار می شدند كه در سنوات اخير به منظور ارج نهادن به انتظارات كارگران خدوم و زحمتكش شهرداری ها و ايجاد انگيزه و افزایش حقوق و مزايای آنان موضوع ارتقای معيشت كارگران در دستور كار  سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور  قرار گرفت.
 
وی در ادامه تصریح کرد: با بهره مندی از ظرفيت‌های قانونی موجود در طرح و جمع بندی اطلاعات مورد نياز از كارگران شهرداری های استان، در نهايت کمیته مذکور با پرداخت 50درصد‌ مزد شغل كارگران در قالب فوق العاده مذكور  مشروط بر تامین منابع مالی از سوی شهرداری های استان موافقت‌ کرد.
 
درگی در پایان افزود: مشمولین این طرح کلیه کارگران شهرداری‌های استان اعم از رسمی، قراردادی و کارگران بخش خصوصی طرف قرارداد با شهرداری ها خواهند بود.


اشتراک گذاری