مدیرکل امور اداری و مالی استانداری قزوین خبر داد؛

نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهید و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر اعلام شد

  • 31 Aug 2021
  • شناسه مطلب: 190035
  • تعداد بازدید : 32

مدیرکل اداری و مالی استانداری قزوین ضمن تبریک به افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی فرزندان شهید و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر  اعلام کرد پیرو اطلاعیه در خصوص انتشار نتایج آزمون فوق و اعلام اسامی پذیرفته شدگان به منظور طی مراحل بعدی، اسامی افراد مذکوردر ذیل این خبر، می بایست در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۳ به استانداری قزوین واقع در میدان سرداران، ابتدای بلوار سردار شهید سلیمانی، به اداره کل اداری و مالی ، واحد امور اداری جهت تحویل مدارک اقدام نمایند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،

کشاورز محمدیان مدیرکل اداری و مالی استانداری قزوین ضمن تبریک به افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی فرزندان شهید و فرزندان جانبازان 70  درصد و بالاتر  اعلام کرد پیرو اطلاعیه در خصوص انتشار نتایج آزمون فوق  و اعلام اسامی پذیرفته شدگان  به منظور طی مراحل بعدی، اسامی افراد   مذکوردر ذیل این خبر، می بایست در تاریخ   ۱۴۰۰/۰۶/۱۳    به استانداری قزوین واقع در میدان سرداران، ابتدای بلوار سردار شهید سلیمانی، به اداره کل اداری و مالی ، واحد امور اداری جهت تحویل مدارک اقدام نمایند. 
 مدیرکل امور اداری و مالی استانداری قزوین گفت : در این بخش از فرایند، ضمن اطلاع رسانی به مجموعه مشمول و ذینفعان، کلیه مدارک براساس مندرجات آگهی از داوطلبان دریافت خواهد گردید.سپس اعتبار سنجی مدارک بر اساس مصادیق مورد اذعان و قوانین و مقررات صورت می پذیرد.
 مدیر کل امور اداری و مالی استانداری قزوین تاکید کرد: کلیه پذیرفته شدگان  حتماً به وب سایت استانداری قزوین به منظور آگاهی از ادامه روند و اطلاعیه ها مراجعه مستمر داشته باشند و محل رسمی درج آگهی ها جهت اطلاع رسانی، وب سایت رسمی استانداری قزوین خواهد بود و مسولیت عدم پیگیری، بر عهده پذیرفته شدگان  خواهد بود. بدیهی است عدم مراجعه در موعد مقرر به مفهوم انصراف قطعی پذیرفته شدگان از ادامه فرایند استخدام خواهد بود و به منظور صیانت از سلامت و رعایت پروتکلها از مراجعه چند باره و خارج از زمانبندی پرهیز نمایند. 
 آگهی  دعوت از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهید و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر
   با توجه به اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان ، بدینوسیله از افراد بشرح جدول ذیل دعوت می شود که شخصاً جهت تحویل مدارک در روز شنبه مورخ   ۱۴۰۰/۰۶/۱۳    ​به آدرس میدان سرداران، ابتدای بلوار سردار شهید سلیمانی، به اداره کل اداری و مالی ، واحد امور اداری مراجعه نمایند. 

به پیوست مراجعه شود


اشتراک گذاری