گزارشی از یک مدیریت پاسخگو

  • 12 Mar 2025
  • شناسه مطلب: 2171169
  • تعداد بازدید : 60

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین،

استانداری قزوین در ۱۰۰ روز گذشته با برقراری ارتباط مستقیم با شهروندان، ایجاد مسیرهای مؤثر برای پیگیری مطالبات و تسریع در پاسخگویی، گامی بزرگ در جهت بهبود حکمرانی محلی برداشته است.

 میانگین زمان رسیدگی به نامه‌های ثبت‌شده کمتر از ۲ روز بوده که نشان از عزم جدی برای حل مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن دارد.

 پاسخگویی در عمل، نه در شعار


اشتراک گذاری