۱٠٠درصد شعب اخذ رأی استان رأس ساعت ۸صبح فعال شد / ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در استان قزوین

  • 01 Jul 2024
  • شناسه مطلب: 1555641
  • تعداد بازدید : 135

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین،

عباس کاظمی رییس ستاد انتخابات استان قزوین در میز رسانه ستاد انتخابات استان در استانداری قزوین، تصریح کرد: بعد از ۳۵ روز تلاش برای آماده‌سازی فضای استان امروز ۱۰۸۹ شعبه اخذ رأی در سراسر استان در مسیر اخذ رأی قرار گرفتند.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته بافرمانداران، بخشداران ودست اندرکاران شعب موفق شدیم رأس ساعت ۸ صبح تمام شعب را آماده اخذ رای کنیم و هم اکنون ۱۰۰ درصد شعب در سراسر استان صورتجلسه اولیه آغازین شعبه را تنظیم کردند و همه شعب دارای اولین استعلام هستند، به این معنا که همه شعب ما در سراسر استان متصل هستند و فرایند اخذ رای آغاز شده است.

معاون استاندار بیان کرد: افرادی می‌توانند در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند که متولدین ۸ تیر ۱۳۸۵ به قبل باشند و فرایند اخذ رأی صرفا با اصل شناسنامه یا اصل کارت ملی صورت می‌گیرد اما شناسنامه‌ها ممهور نمیشود.

وی افزود: فرایند استعلام به صورت الکترونیکی در تمام شعب انجام می‌شود و سن افراد تطبیق داده می شود و امکان رأی تکراری وجود ندارد و بعد از استعلام آن کد ملی محدود می‌شود‌. 

کاظمی تأکید کرد: فرایند اخذ رأی و شمارش آرا به صورت دستی صورت می‌گیرد، تا ۱۰ ساعت فرایند اخذ رأی داریم و این زمان قابل تمدید است‌.

وی یادآور شد: عوامل نظامی، اجرایی، نظارت و پشتیبانی بالغ بر ۲۵ هزار نفر در حوزه‌های مختلف ستادی، پشتیبانی و اجرایی کمک می‌کنند تا انتخابات شایسته را برگزار کنیم. 


اشتراک گذاری