۱۰۴۰ بازرس و سربازرس انتخابات آموزش دیدند

  • 20 Feb 2024
  • شناسه مطلب: 1207352
  • تعداد بازدید : 257

 

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گفت: تا کنون دوره آموزشی ویژه بازرسی برای ۱۰۴۰ نفر از سربازسان و بازرسان شعب برگزاری انتخابات در سطح شهرستان‌های استان برگزار شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین،

دهمین جلسه هیات بازرسی انتخابات استان به ریاست سید موسی متوسلین رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان به منظور بررسی آموزش بازرسین و سربازرسین انتخابات برگزارشد. 
 
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان تصریح کرد: هیاتهای بازرسی شهرستان‌ها در برخورد با تخلفات انتخاباتی باید به صورت جدی ورود پیدا کنند، تخلفات بر اساس مواد۷۳ ،۷۵ و ۸۲ قانون انتخابات در هر سطحی که صورت بگیرد باید برخورد شود و رعایت قانون و اقدام به موقع مورد تاکید است. 
 
وی با اشاره به لزوم اصل بی طرفی سربازرسان و بازرسان در فرایند برگزاری انتخابات، اظهار کرد: از طریق به کارگیری افراد کارآمد، متعهد و با تجربه و اجرای دقیق مفاد قانون انتخابات به ویژه ماده 85، باید سلامت برگزاری انتخابات را تضمین کرد. 

متوسلین بیان کرد: تا کنون دوره آموزشی ویژه بازرسی برای ۱۰۴۰ نفر از سربازسان و بازرسان شعب برگزاری انتخابات در سطح شهرستان‌های استان برگزار شده است، قطعا این دوره های آموزشی به افزایش کارآمدی هیئت های بازرسی و کاهش تخلفات انتخاباتی کمک جدی خواهد کرد.

گفتنی است در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته از بدو تشکیل دبیرخانه هیئت بازرسی انتخابات استان ارائه شد و همچنین گزارش های مربوط به بازرسان مورد ارزیابی قرار گرفت.


اشتراک گذاری