تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای بهبود مدیریت شهری استان

  • 24 Sep 2024
  • شناسه مطلب: 1772909
  • تعداد بازدید : 47976

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین،

وحید درگی، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، از تشکیل کارگروه‌های تخصصی در حوزه مدیریت شهری استان با هدف بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و همکاری مشترک در حل مشکلات این حوزه، خبر داد.

وی افزود: تشکیل کارگروه‌ها فرصتی است تا از طریق همکاری و همفکری، به چالش‌های موجود در مدیریت شهری پاسخ دهیم.

مدیرکل امور شهری استانداری قزوین تصریح کرد: این کارگروه‌ها در ۹ محور اصلی شامل حوزه‌های اداری، مالی و حسابداری، درآمد و سرمایه‌گذاری، شهرسازی و معماری، عمرانی و ترافیک، حقوقی و قراردادها، خدمات شهری و فضای سبز، فرهنگی و اجتماعی، و خدمات الکترونیک فعالیت خواهند کرد.

وی همچنین به مزایای تشکیل این کارگروه‌ها اشاره کرد و افزود: این کارگروه‌ها می‌توانند به وحدت رویه در فرآیندهای شهرداری‌ها کمک کنند، همچنین می‌توانند به عنوان بازوی مشورتی دفتر امور شهری عمل کنند و در ارزیابی عملکرد جامع شهرداری‌ها و اجرای پروژه‌های تخصصی مؤثر باشند.

درگی خاطرنشان کرد: امیدواریم خروجی این کارگروه‌ها موجب افزایش کیفیت خدمات شهرداری‌های استان شود و در نهایت به بهبود شرایط زندگی شهروندان کمک کند.

وی یادآور شد: این اقدام نشان‌دهنده عزم و اراده مدیریت استان برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های انسانی و فنی در حوزه مدیریت شهری است.


اشتراک گذاری