برگزاری نشست هم اندیشی هسته های گزینش استان

  • 13 Jan 2024
  • شناسه مطلب: 1188932
  • تعداد بازدید : 366

 

نشست هم انديشی هسته های گزينش استان با موضوع کارگاه آموزشی آسيب شناسی فرايندهای گزينش، با حضور مديران ،اعضای شورا و كارگزاران هسته های گزینش دستگاه ها و با مشاركت هيات عالی رياست جمهوری و هيات مركزی وزارت كشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین،

عباس علی درافشانی مدیر هسته گزینش استانداری قزوین در این نشست گفت: این دوره آموزشی با موضوع آسیب شناسی گزینش جهت به روزرسانی و بالا بردن سطح دانش، مهارت و آگاهی مدیران، محققین و مجموعه همكاران هسته های گزینش استان قزوین برگزار شده است.

درافشانی با تبريك سالروز فرمان امام خمينی(ره) در امر گزينش، گفت: گزینش در نظام اداری به عنوان مهمترین ركنی که بر اساس آن تلاش می‌شود تا منابع انسانی به عنوان مهمترين پايه و اساس در اداره جامعه از صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی، كارامدی و امانت‌داری برای خدمت به مردم برخوردار باشند.

این مسئول همچنین ضمن تاکید بر تحقق رهنمود رهبر انقلاب مبنی بر اينكه كار در گزينش ها بايد هوشمندانه، عالمانه و دقيق باشد گفت: با تشکیل کارگروه های تخصصی باید موانع موجود حل شود تا شاهد پویایی در این نهاد باشیم که در این زمینه همفکری نیروهای فعال در امر گزینش قطعا راهگشا خواهد بود.

 


اشتراک گذاری